loading...
کولر گازی و اسپلیت در تمامی برندها
شایان اسدی بازدید : 43 سه شنبه 24 تیر 1399 نظرات (0)

برای خرید سیستم های تهویه قطعا برند میدیا می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. این شرکت تولید کننده انواع کولر گازی و اسپلیت می باشد که برای مشاهده انواع محصولات آن می توانید بر روی لینک https://bit.ly/3fyhtLK کلیک نمایید.

اسپلیت میدیا کاستی بدون اینورتر

در این صفحه تمامی محصولات ارائه شده توسط این برند محبوب را قرار داده ایم. اسپلیت میدیا کاستی بدون اینورتر از نمونه دستگاه های ارائه شده توسط شرکت میدیا می باشد که با کیفیت بسیار بالایی می باشد. همانطور که از نام این دستگاه مشخص می باشد سیستم اینورتر نداره ولی نیازی به نگرانی نیست شما می توانید از بابت مصرف برق بسیار کم این دستگاه اطمینان خاطر داشته باشید و نگرانی از بابت مصرف برق آن نداشته باشید.

کولر گازی میدیا با مصرف کم برق

لازم به ذکر است که با خرید اسپلیت میدیا کاستی بدون اینورتر و همچنین رعایت نکات مهم در کاهش مصرف برق سیستم های تهویه قادر خواهید بود تا هزینه های قبض برق منزل، محل کار و یا هر محل دیگری را به شدت کاهش دهید.

در اینمطلب قصد داریم تا بیشتر در ارتباط با کولر گازی میدیا کاستی بدون اینورتر صحبت کنیم تا در صورت تمایل به خرید این محصول اطلاعات بسیار کامل و جامعی در ارتباط با آن داشته باشید.

مشخصات و ویژگی های فنی اسپلیت میدیا کاستی بدون اینورتر

مشخصات و ویژگی های فنی اسپلیت میدیا کاستی بدون اینورتر

اسپلیت و کولر گازی میدیا کاستی بدون اینورتر در ظرفیت های مختلفی تولید می شود تا بتوانید برای فضاهای متنوع در ابعاد و اندازه های مختلف از این دستگاه استفاده نمایید. از ظرفیت های ارائه شده این دستگاه می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

 MCC-18CT3 : با ظرفیت 18000

MCC-24CT3 : با ظرفیت 24000

MCC-36CT3 : با ظرفیت 36000

MCC-48CT3 : با ظرفیت 48000

MCC-60CT3 : با ظرفیت 60000

MCC-30CT3 : با ظرفیت 30000

در زمان خرید این دستگاه ها باید بسته به فضایی که دارید، ابعاد و اندازه های آن، میزان نورگیر بودن و تابش خورشید به محل شما، فاصله آن تا پشت بام و همچنین میزان رفت و آمد فضای خود بهترین و مناسب ترین ظرفیت ممکن را انتخاب نمایید تا دستگاه بتواند کارایی مناسبی داشته باشد.

دقت نمایید در صورت عدم انتخاب صحیح ظرفیت دستگاه های کولر گازی و اسپلیت علاوه بر افزایش مصرف برق خود سبب می شوید تا محیط شما هم به درستی تهویه مناسبی نداشته باشد.برای کسب اطلاعات هرچه بیشتر در انتخاب ظرفیت مناسب کولر گازی اینجا کلیک کنید.

اگر بخواهیم از دیگر مشخصات و ویژگی های فنی اسپلیت میدیا کاستی بدون اینورتر اشاره نماییم می توانیم به گاز مبرد R22 استفاده شده در این دستگاه اشاره نماییم. این دستگاه از نمونه های گاز مبرد دوست دار طبیعت می باشد و به هیچ عنوان برای لایه اوزون آسیبی نخواهد بود.

یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش ها در یک کولر گازی و اسپلیت را می توان کمپرسور استفاده شده در آن دانست. به طوری که کمپرسور کولر گازی به عنوان قلب کولر گازی معرفی می شود. کمپرسور استفاده شده در ساخت و تولید اسپلیت میدیا کاستی بدون اینورتر از نمونه کمپرسور روتاری است. کمپرسور روتاری بسیار کم صدا می باشد و می تواند با صدای بسیار کم کار کند.

کاهش صدای پنل داخلی این روزها یکمی از پارامترهای رقابتی میان تولیدکنندگان سیستم های تهویه می باشد چراکه آرامش برای همه بسیار مهم می باشد. اسپلیت میدیا کاستی بدون اینورتر از نمونه دستگاه ها با صدای پنل داخلی بسیار کم می باشد و می توانید از این بابت اطمینان خاطر داشته باشید.

فروش کولر گازی میدیا کاستی بدون اینورتر در فروشگاه بادبزن

فروش کولر گازی میدیا کاستی بدون اینورتر در فروشگاه بادبزن

در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن به عنوان نمایندگی رسمی کولر گازی دایکین مشغول به فعالیت می باشیم. با توجه به استقبال و درخواست مشتریان عزیزمان نیز توانسته ایم محصولات سایر برندهای تولید کننده سیستم های تهویه را عرضه نماییم .و از نمونه سیستم های قابل ارائه توسط ما می توان به:

کولر گازی اسپلیت ال جی

کولر گازی ال جی و اسپلیت ال جی

کولر گازی گری

کولر گازی گری و اسپلیت گری در فروشگاه بادبزن

اسپلیت گرین

اسپلیت گرین با قیمت ویژه

میتسوبیشی

کولر گازی و اسپلیت میتسوبیشی با قیمت ویژه

کولر گازی اجنرال

کولر گازی اجنرال با قیمت عالی

کولر گازی اسپلیت هیتاچی https://www.hitachiaircon.com

تراست

هایسنس و سایر برندهای مطرح جهان را با قیمت های باور نکردنی به همراه خدمات پس از فروش ویزه عرضه و ارائه نماییم.

به شما عزیزان پیشنهاد می نماییم در صورت تمایل به خرید کولر گازی و اسپلیت با بهترین قیمت ممکن در بازار حتما با ما در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن در ارتباط باشید.

 

https://badbezan.com

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 826
  • بازدید کلی : 2,012