loading...
کولر گازی و اسپلیت در تمامی برندها
شایان اسدی بازدید : 50 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

کولر گازی گری تولید کارخانه Gree در کشور چین می باشد. کولر گازی گری با ظرفیت 12000 مدل C`MATIC-H12H1 یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات این شرکت می باشد که تاکنون تولید و به بازار عرضه شده است.

کولر گازی گری با ظرفیت 12000 مدل C`MATIC-H12H1

این شرکت تنها در زمینه تاسیسات فالیت نموده و در انواع مدل ها و ظرفیت های کولر های گازی Gree را به بازار عرضه نموده است. کولر های گازی گری به دو دسته : کولر گازی خانگی و کولر گازی اداری تقسیم شده است.

کولر گازی گری 12000

کولر گازی گری مدلC`MATIC-H12H1 که با ظرفیت 12000 به بازار عرضه شده از نوع پرتابل می باشد. از دسته کولر های گازی می باشد که بر روی دیوار نصب شده و نیاز به یونیت خارجی نیز ندارد.

کولر گازی پرتابل گری

این دستگاه قابل حمل بوده و درصورت نقل مکان می توانید کولر گازی اسپلیت خود را جا به جا کرده و در محل جدید نصب نمایید از این رو انتخاب افرادی است که در طول سال مکان آنها تغییر می کند همچنین نصب و راه اندازی مجدد کولر گازی C`MATIC-H12H1 بسیار ساده می باشد. نمونه های پرتابل GREE برای محیط هایی با مساحت کم و کوچک و برای متراژ بین 15 تا 20 متر مربع مناسب می باشد.

نصب و راه اندازی کولر گازی گری

راه اندازی کولر گازی کولر گازی گری با ظرفیت 12000 مدل C`MATIC-H12H1

برای راه اندازی کولر گازی GREE مدل C`MATIC-H12H1 نیاز به لوله کشی، نصب پنل روی دیوار یا کندانسور کولرگازی جداگانه در بیرون از ساختمان ندارید. ندارید و تنها کافیست آنرا به دوشاخه برق وصل نمایید و با اتصال برق دستگاه به صورت یک کامپکت (Compact) عمل کرده و روشن می شود. این سهولت در نصب از مهم ترین دلایل محبوبیت کولر گازی C`MATIC-H12H1می باشد.

البته توجه داشته باشید کولرهای گازی پرتابل GREE مدل C'MATIC برای خارج نمودن گرمای پشت دستگاه به یک لوله خرطمی مانند به قطر 15 سانتی متر نیاز است که امتداد آن خارج از پنجره قرار می گیرد.

ویژگی های کولر گازی گری با ظرفیت 12000 مدل C`MATIC-H12H1.jpg

ویژگی های کولر گازی گری با ظرفیت 12000 مدل C`MATIC-H12H1

کولر گازی پرتابل GREE مدل C`MATIC-H12H1 در رنگ سفید به بازار عررضه شده است که به سادگی با هر معماری داخلی هماهنگ شده و زیبایی خاصی محیط شما می بخشد. همچنین مجهز به ریموت کنترل کولر گازی می باشد که به راحتی قادر به روشن و خاموش کردن دستگاه و همچنین تنظیم دمای آن خواهد بود

کولر گازی پرتابل 12000 گری با ریموت کنترل کولر گازی.jpg

برق ورودی و مناسب کولر گازی گری مدل C`MATIC-H12H1، برق 220 ولت شهری می باشد. همچنین در حالت سرمایش برق ورودی این دستگاه 1.2 کلیو وات و در حالت گرمایش برق ورودی این دستگاه 1.3 کیلو وات می باشد. همچنین توجه داشته باشید این دستگاه از برق تک فاز استفاده می نماید و فاقد اینورتر است.

کولر گازی 12000 پرتابل گری بدون اینورتر.jpg

کولر گازی پرتابل GREE مدل C`MATIC-H12H1 دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی می باشد. ظرفیت سرمایش این دستگاه برابر 11942 بی تی یو بر ساعت و ظرفیت گرمایش آن برابر 11942 بی تی یو بر ساعت می باشد.

کولر گازی گری با عملکرد سرمایش و گرمایشی

صدای پنل کولر گازی C`MATIC-H12H1 هنگام کار بسیار کم می باشد که از مزایای این دستگاه به شمار می رود. صدای دستگاه هنگام کار در حالت کند 48 دسی بل، در حالت متوسط 51 دسی بل و در حالت تند برابر 53 دسی بل می باشد.

از قابلیت های برجسته کولر گازی GREE مدل C`MATIC-H12H1 می توان به حذف هزینه های نصب و راه اندازی آن اشاره کرد.

رطوبت زدایی این دستگاه بسیار مناسب و برابر 1.0l/h می باشد.

در حالت سرمایش دستگاه در دامنه 18 تا 43 درجه سانتی گراد و در حالت گرمایش در دمای بین 5 تا 14 درجه سانتی گراد فعالیت می نماید. از این رو برای مناطق با آب و هوای معتدل بسیار مناسب می باشد.

کولر گازی گری با ظرفیت 12000 مدل C`MATIC-H12H1 از گاز مبرد R410 استفاده می نماید که دوست دار محیط زیست بوده و کم ترین ضرر را برای حیط به همراه دارد.

برچسب انرژی کولر گازی GREE مدل C`MATIC-H12H1 در رده B قرار دارد که در دسته کولر های گازی کم مصرف جای می گیرد.

فروش کولر گازی گری در فروشگاه بادبزن

فروشگاه بادبزن نماینده رسمی انواع برندهای کولر گازی در تهران

باتوجه به نکات ویژه ارائه شده در ارتباط با کولر گازی گری با ظرفیت 12000 مدل C`MATIC-H12H1 در صورتی که قصد خرید کولر گای با بهترین قیمت دارید و تمایل دارید از کولر گازی کم مصرف استفاده نمایید که قابل حمل باشد این مدل دستگاه انتخاب بسیار مناسبی می باشد.همچنین می توانید با فرود به سایت فروشگاه بادبزن مقایسه و مشخصات تمامی برندهای مطرح کولر گازی از جمله :

کولر گازی GREE

کولر گازی GREE با بهترین قیمت بازار

 کولر گازی گرین

کولر گازی گرین با قیمت ویژه در فروشگاه بادبزن

کولر گازی اجنرال

کولر گازی اجنرال با قیمت ویژه در فروشگاه بادبزن

کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی با قیمت های ویژه

کولر گازی هیتاچی

کولر گازی هیتاچی و اسپلیت هیتاچی

کولر گازی هایسنس

کولر گازی هایسنس و اسپلیت هایسنس با قیمت ویژه

کولر گازی توشیبا

کولر گازی توشیبا با قیمت ویزه در فروشگاه بادبزن

کولر گازی ایران رادیاتور و ...

را مشاهده نمایید و با خرید از فروشگاه بادبزن بهترین کولر گازی را خدمات پس از فروش دریافت نمایید.

 

https://badbezan.com

 

شایان اسدی بازدید : 39 شنبه 20 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

کولر گازی دایکین سری EMURA-FTXG25LW/S دارای طراحی لوکس بسیار زیبا می باشد که توسط واحد اروپایی طراحی شده و تا کنون جوایز متعددی در زمینه طراحی ظاهری دریافت نموده است، این مدل بصورت دیواری و با دو رنگ سفید و نقره ای به بازار عرضه شده است و مناسب با هر نوع طراحی داخلی می باشد و به ساختمان جلوه خاصی می بخشد.

کولر گازی دایکین 9000

همچنین ریموت کنترل این دستگاه کولر گازی دایکین طراحی منحصر به فردی داشته و برای استفاده کنندگان راحتی به همراه می آورد  به علاوه قابلیت اتصال به WiFi را نیز دارا می باشد.علاوه بر این با نصب اپلیکیشن Daikin Online Controller روی گوشی هوشمند خود می توانید دستگاه را کنترل نمایید. به گونه ای که قبل از ورود به خانه یا محل کار کولر گازی دایکین را روشن نموده یا بعد خروجی در صورتی که دستگاه را خاموش نکرده باشید می توانید آن را خاموش نمایید.

مصرف برق کولر گازی دایکین سری EMURA-FTXG25LW/S

مصرف برق کولر گازی دایکین سری EMURA-FTXG25LW/S

کولر گازی دایکین EMURA-FTXG25LW/S دارای اینورتر می باشد و از کم مصرف ترین نمونه های کولر گازی تولید و عرضه شده به بازار می باشد. برچسب مصرف انرژی این دستگاه در رده A+++ قرار دارد که نشان مصرف برق بسیار کم این دستگاه می باشد. همچنین استفاده از کمچرسور سوپر اینورتر همراه با گاز مبرد R410 به کاهش مصرف این دستگاه کمک شایانی می نماید. ناگفته نماند گاز R410 از جمله گاز های دوست دار طبیعت می باشد که کم ترین آسیب را برای محیط به همراه خواهد داشت.

مصرف برق کولر گازی دایکین 9000

EMURA-FTXG25LW/S مجز به چشم لیزری هوشمند می باشد. به طوری که برای خنک شدن نیازی نیست که مستقیم مقابل کولر گازی قرار بگیرید چرا که دستگاه با قابلیت پرتاب باد غیر مستقیم راحتی بیشتر را فراهم آورده و در هر قسمتی از اتاق که باشید می تواید از جریان باد کولر گازی دایکین استفاده نمایید. همچنین با داشتن قابلیت تشخیص افراد در محیط، درصورتی که فردی در محیط حضور نداشته باشد دستگاه در حالت آماده به کار (Stand By) قرار گرفته و به محض ورود افراد شروع به کار می نماید. این امر سبب صرفه جویی بیشتر یدر مصرف برق و کاهش انرژی می شود

کولر گازی 9000 دایکین مجهز به چشم الکترونیک

ظرفیت کولر گازی دایکین سری EMURA-FTXG25LW/S

کولر گازی دایکین سری EMURA-FTXG25LW/S با ظرفیت 9000 بی تی یو بر ساعت به بازار عرضه شده است و با داشتن عملکرد سرمایش و گرمایش مناسب برای تمامی فصول سال می باشد.

کولر گازی دایکین در ظرفیت های مختلف

دیگر مدل ها و ظرفیت های کولر گازی دایکین (h3)

کولر گازی دایکین در سه مدل

  • EMURA
  • Emura-Basic
  • FTX

تولید و به بازار عرضه شده است.این سه مدل کولر گازی دایکین دارای ظرفیت های 9000، 20000، 36000 و 50000 تولید و به بازار عرضه شده اند.

قابلیت های کولر گازی دایکین و قیمت ویژه

قابلیت های کولر گازی دایکین سری EMURA-FTXG25LW/S

صدای فوق العاده کم یونیت داخلی این دستگاه تا 19 دسی بل می باشدو به سختی شنیده می شود. و از دسته کولرهای بسیار کم صدا در دنیا به حساب می رود.

کولر گازی دایکین در فروشگاه بادبزن

کولر گازی دایکین EMURA-FTXG25LW/S مناسب برای مناطق معتدل و گرم می باشد و بین دمای 15- تا 46 درجه سانتی گراد کار کرد دارد.

ظرفیت سرمایش این داکین سری EMURA-FTXG25LW/S برابر 10200 بی تی یو بر ساعت و ظرفیت گرمایش آن برابر 15400 بی تی یو بر ساعت می باشد.

مقدار طول لوله مسی بکار رفته در کولر گازی دایکین سری EMURA-FTXG25LW/S بسیار کم میباشد. حداکثر طول لوله مسی افقی 20 متر و حداکثر طول لوله عمودی 15 متر می باشد.

قیمت کولر گازی دایکین در فروشگاه بادبزن

فروشگاه کولر گازی بادبزن

فروشگاه بادبزن نماینده رسمی انواع برندهای کولر گازی از جمله:

کولر گازی دایکین

کولر گازی دایکین در فروشگاه بادبزن

 

کولر گازی گری

کولر گازی گری و اسپلیت گری در فروشگاه بادبزن

کولر گازی گرین

کولر گازی گرین و اسپلیت گرین

کولر گازی هیتاچی

کولر گازی و اسپلیت هیتاچی در فروشگاه بادبزن

کولر گازی میتسوبیشی

کولر گازی میتسوبیشی و اسپلیت میتسوبیشی

کولر گازی تراست

کولر گازی تراست در فروشگاه بادبزن

 

کولر گازی اجنرال

کولر گازی اجنرال با بهترین قیمت

کولر گازی ال جی

کولر گازی اسپلیت ال جی

کولر گازی ایران رادیاتور

کولر گازی ایران رادیاتور و اسپلیت ایران رادیاتور

 

کولر گازی هایسنس

کولر گازی و اسپلیت هایسنس

کولر گازی توشیبا

کولر گازی توشیبا با بهترین قیمت

کولر گازی میدیا می باشد.

کولر گازی میدیا و اسپلیت میدیا

همچنین سایت اینترنتی فروشگاه بادبزن با ارائه مشخصات فنی، قیمت و مقایسه انواع مدل های کولر گازی، اسپلیت، داکت اسپلیت، چیلر و مینی چیلر امتخاب را برای متقاضیان کولر گازی و مشتریان خود ساده نموده است.

همچنین می توانید انواع مدل های کولر گازی دایکین را در سایت فروشگاه بادبزن مشاهده کرده و مقایسه نمایید. در صورتی که قصد خرید کولر گازی دایکین سری EMURA-FTXG25LW/S را دارید می توانید با خرید از فروشگاه بادبزن بهترین تجربه خرید را برای خود به ارمغان آورید. فروشگاه بادبزن گارانتی و خدمات پس از فروش را بری این محصول ارائه می نماید همچنین با داشتن تیم باتجربه خدمات سرویس و نگه داری کولر گازی دایکین EMURA-FTXG25LW/S را انجام می دهد.

 

https://badbezan.com

 

شایان اسدی بازدید : 72 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

کولر گازی نکست تایتان ال جی 18000 با فناوری Dual inverter نسبت به دستگاه هایی با اینورتر معمولی کولر گازی مزایای بسیار بیشتر ی دارد و توانسته باعث کاهش چشمگیر مصرف برق شود.شرکت ال جی علاوه بر توجه به مشخصات فنی کولرهای گازی خود توجه خاصی هم به طراحی ظاهری آنها دارد و توانسته جلوه ی خاصی به دکوراسیون منازل ببخشد

کولر گازی 18000 ال جی

کمپرسور ، ظاهر و بدنه ی محصولات ال جی در طول زمان به لحاظ کیفی بهبود یافته است و رضایت مشتریان را بیش از بیش جلب نموده است

کولر گازی ال جی 18000 با بهترین قیمت بازار

عواملی که باعث خرید کولر گازی نکست تایتان ال جی18000 می شوند :

طراحی ظریف و سبک و متناسب با فضای داخلی منازل و محیط های اداری که مانع از اشغال بیش از حد فضای مفید ساختمان می شودو از طرفی این دستگاه را به عنوان یکی از بهترین مدل های کولر گازی ال جی در بازار نموده است

فروش کولر گازی ال جی

دارای برچسب انرژی گرید B و گاز مبرد A410 و برق مصرفی تک فاز که این عوامل باعث کاهش مصرف برق تا 65 درصد می شود .

بیشترین عمر موتور و بالاترین بازدهی در میان سایر برندهای کولر گازی با استفاده از کمپرسور تویین روتاری بر اساس فناوری اختصاصی ال جی .

قابلیت سرمایش سریع یا Fast cooling در کمترین زمان .

پرتاب باد در چهار جهت تا مسافت ده متر

کولر گازی  ال جی اینورتر دار

مجهز به 14 فین طلایی در کندانسور و اپراتورها که باعث افزایش راندمان می شودفین یا پره ها صفحات آلومینیومی مشبک هستند که در کنار هم و با فواصل جزئی قرار گرفته‌اند و وظیفه ی تسریع عملیات تبادل حرارتی و برودتی را دارند.از زنگ زدن زودهنگام کندانسور و اپراتورها، به خصوص در مناطقی با گرما و رطوبت بالا جلوگیری می کنند تا دستگاهی با طول عمر بالا و کارکردی بهتر داشته باشید

کولر گازی ال جی با فیلتر تصفیه هوا

مجهز به فیلترهای تصفیه هوا و فیلتر آیونایز در کولر گازی که با تولید بیش از ۳ میلیون یون در هر دقیقه باعث ازبین رفتن تمام ذرات آلرژی زا، ویروس ها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا می شود و تمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس ها را هم یونیزه می کند.

کولر گازی ال جی در مدل های مختلف در فروشگاه بادبزن

مجهز به سیستم WIFI است که با نصب اپلیکیشن روی گوشی هوشمند خود می توانید از هر مکانی کولر گازی خود را کنترل کنید حتی بیرون از منزل ، در این صورت قبل از رسیدن به منزل قادر هستید دمای آن را به حد دلخواه خود برسانید .

کولر گازی ال جی و اسپلیت ال جی

سیستم خواب راحت که به این صورت عمل می کند: روی ریموت کنترل کولر گازی دکمه ای مخصوص آن تعبیه کرده اند که با زدن این دکمه اگر کولر گازی در حالت سرمایشی قرار داشته باشد و یا در حالت اتومات باشد، کولر گازی به صورت خودکار در حالت سرمایشی دما را طی دو ساعت اول در هر ساعت به میزان یک درجه سانتی گراید افزایش و اگر در حالت گرمایشی باشد یک درجه کاهش می دهد.

فروش کولر گازی ال جی فیلتردار

نکات کلیدی در مورد کولر گازی نکست تایتان ال جی18000

تمیزکنندگی خودکار پنل داخلی

با ظرفیت 18000 و پرتاب باد بالا مناسب برای سالن های بزرگ در منزل و محیط کار می باشد

قابلیت تأمین گرمایش و سرمایش در مناطق معتدل

دارای سیستم کامفورت ایر

قابلیت یکنواختی در خنک کنندگی

وزن واحد بیرونی 11.5 کیلوگرم و وزن پنل داخلی 34.2 کیلوگرم است

کولر گازی نکست تایتان ال جی

شرایط که باید برای خرید کولر گازی نکست تایتان ال جی 18000 در نظر بگیرید

نوع کاربری محل استفاده از کولر گازی که ممکن است : مسکونی ، اداری ، تجاری باشد

کولر گازی ال جی نکست تایتان

شهر محل سکونت که آیا جزو شهرهای جنوبی است یا شمالی و غیره چون دمای محیط از عوامل تاثیر گذار در ظرفیت سنجی دستگاه کولر گازی می باشد

میزان تابش مستقیم نور خورشید که این مورد هم در انتخاب ظرفیت بی تاثیر نیست

کولر گازی ال جی با بهترین قیمت بازار

خرید کولر گازی نکست تایتان ال جی 18000 از فروشگاه بادبزن

فروشگاه بادبزن به عنوان یک فروشگاه اینترنتی کولر گازی و اسپلیت ( https://badbezan.com ) که دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز هست تمرکز خود را بر روی فروش سیستم های تهویه نظیر کولرهای گازی و اسپلیت کم مصرف با بهترین قیمت گذاشته است و تاکنون توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. ازجمله برندهای معتبر با قیمت مناسب که در فروشگاه بادبزن موجود می باشد برند ال جی است که کولرهای گازی با ظرفیت و مدل های متنوع عرضه می کند.

کولر گازی ال جی در مدل های متنوع

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 834
  • بازدید کلی : 2,020