loading...
کولر گازی و اسپلیت در تمامی برندها
شایان اسدی بازدید : 38 شنبه 20 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

کولر گازی دایکین سری EMURA-FTXG25LW/S دارای طراحی لوکس بسیار زیبا می باشد که توسط واحد اروپایی طراحی شده و تا کنون جوایز متعددی در زمینه طراحی ظاهری دریافت نموده است، این مدل بصورت دیواری و با دو رنگ سفید و نقره ای به بازار عرضه شده است و مناسب با هر نوع طراحی داخلی می باشد و به ساختمان جلوه خاصی می بخشد.

کولر گازی دایکین 9000

همچنین ریموت کنترل این دستگاه کولر گازی دایکین طراحی منحصر به فردی داشته و برای استفاده کنندگان راحتی به همراه می آورد  به علاوه قابلیت اتصال به WiFi را نیز دارا می باشد.علاوه بر این با نصب اپلیکیشن Daikin Online Controller روی گوشی هوشمند خود می توانید دستگاه را کنترل نمایید. به گونه ای که قبل از ورود به خانه یا محل کار کولر گازی دایکین را روشن نموده یا بعد خروجی در صورتی که دستگاه را خاموش نکرده باشید می توانید آن را خاموش نمایید.

مصرف برق کولر گازی دایکین سری EMURA-FTXG25LW/S

مصرف برق کولر گازی دایکین سری EMURA-FTXG25LW/S

کولر گازی دایکین EMURA-FTXG25LW/S دارای اینورتر می باشد و از کم مصرف ترین نمونه های کولر گازی تولید و عرضه شده به بازار می باشد. برچسب مصرف انرژی این دستگاه در رده A+++ قرار دارد که نشان مصرف برق بسیار کم این دستگاه می باشد. همچنین استفاده از کمچرسور سوپر اینورتر همراه با گاز مبرد R410 به کاهش مصرف این دستگاه کمک شایانی می نماید. ناگفته نماند گاز R410 از جمله گاز های دوست دار طبیعت می باشد که کم ترین آسیب را برای محیط به همراه خواهد داشت.

مصرف برق کولر گازی دایکین 9000

EMURA-FTXG25LW/S مجز به چشم لیزری هوشمند می باشد. به طوری که برای خنک شدن نیازی نیست که مستقیم مقابل کولر گازی قرار بگیرید چرا که دستگاه با قابلیت پرتاب باد غیر مستقیم راحتی بیشتر را فراهم آورده و در هر قسمتی از اتاق که باشید می تواید از جریان باد کولر گازی دایکین استفاده نمایید. همچنین با داشتن قابلیت تشخیص افراد در محیط، درصورتی که فردی در محیط حضور نداشته باشد دستگاه در حالت آماده به کار (Stand By) قرار گرفته و به محض ورود افراد شروع به کار می نماید. این امر سبب صرفه جویی بیشتر یدر مصرف برق و کاهش انرژی می شود

کولر گازی 9000 دایکین مجهز به چشم الکترونیک

ظرفیت کولر گازی دایکین سری EMURA-FTXG25LW/S

کولر گازی دایکین سری EMURA-FTXG25LW/S با ظرفیت 9000 بی تی یو بر ساعت به بازار عرضه شده است و با داشتن عملکرد سرمایش و گرمایش مناسب برای تمامی فصول سال می باشد.

کولر گازی دایکین در ظرفیت های مختلف

دیگر مدل ها و ظرفیت های کولر گازی دایکین (h3)

کولر گازی دایکین در سه مدل

  • EMURA
  • Emura-Basic
  • FTX

تولید و به بازار عرضه شده است.این سه مدل کولر گازی دایکین دارای ظرفیت های 9000، 20000، 36000 و 50000 تولید و به بازار عرضه شده اند.

قابلیت های کولر گازی دایکین و قیمت ویژه

قابلیت های کولر گازی دایکین سری EMURA-FTXG25LW/S

صدای فوق العاده کم یونیت داخلی این دستگاه تا 19 دسی بل می باشدو به سختی شنیده می شود. و از دسته کولرهای بسیار کم صدا در دنیا به حساب می رود.

کولر گازی دایکین در فروشگاه بادبزن

کولر گازی دایکین EMURA-FTXG25LW/S مناسب برای مناطق معتدل و گرم می باشد و بین دمای 15- تا 46 درجه سانتی گراد کار کرد دارد.

ظرفیت سرمایش این داکین سری EMURA-FTXG25LW/S برابر 10200 بی تی یو بر ساعت و ظرفیت گرمایش آن برابر 15400 بی تی یو بر ساعت می باشد.

مقدار طول لوله مسی بکار رفته در کولر گازی دایکین سری EMURA-FTXG25LW/S بسیار کم میباشد. حداکثر طول لوله مسی افقی 20 متر و حداکثر طول لوله عمودی 15 متر می باشد.

قیمت کولر گازی دایکین در فروشگاه بادبزن

فروشگاه کولر گازی بادبزن

فروشگاه بادبزن نماینده رسمی انواع برندهای کولر گازی از جمله:

کولر گازی دایکین

کولر گازی دایکین در فروشگاه بادبزن

 

کولر گازی گری

کولر گازی گری و اسپلیت گری در فروشگاه بادبزن

کولر گازی گرین

کولر گازی گرین و اسپلیت گرین

کولر گازی هیتاچی

کولر گازی و اسپلیت هیتاچی در فروشگاه بادبزن

کولر گازی میتسوبیشی

کولر گازی میتسوبیشی و اسپلیت میتسوبیشی

کولر گازی تراست

کولر گازی تراست در فروشگاه بادبزن

 

کولر گازی اجنرال

کولر گازی اجنرال با بهترین قیمت

کولر گازی ال جی

کولر گازی اسپلیت ال جی

کولر گازی ایران رادیاتور

کولر گازی ایران رادیاتور و اسپلیت ایران رادیاتور

 

کولر گازی هایسنس

کولر گازی و اسپلیت هایسنس

کولر گازی توشیبا

کولر گازی توشیبا با بهترین قیمت

کولر گازی میدیا می باشد.

کولر گازی میدیا و اسپلیت میدیا

همچنین سایت اینترنتی فروشگاه بادبزن با ارائه مشخصات فنی، قیمت و مقایسه انواع مدل های کولر گازی، اسپلیت، داکت اسپلیت، چیلر و مینی چیلر امتخاب را برای متقاضیان کولر گازی و مشتریان خود ساده نموده است.

همچنین می توانید انواع مدل های کولر گازی دایکین را در سایت فروشگاه بادبزن مشاهده کرده و مقایسه نمایید. در صورتی که قصد خرید کولر گازی دایکین سری EMURA-FTXG25LW/S را دارید می توانید با خرید از فروشگاه بادبزن بهترین تجربه خرید را برای خود به ارمغان آورید. فروشگاه بادبزن گارانتی و خدمات پس از فروش را بری این محصول ارائه می نماید همچنین با داشتن تیم باتجربه خدمات سرویس و نگه داری کولر گازی دایکین EMURA-FTXG25LW/S را انجام می دهد.

 

https://badbezan.com

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 825
  • بازدید کلی : 2,011